Så er vi kommet tættere på julen ? og derefter Nytåret ????
Uldum Idrætsforening vil igen i År, sælge Fyrværkeri fra Uldum hallen fra D 27/12-31/12. Det håber vi naturligvis bliver et tilløbsstykke, og søger derfor frivillige over 18 år som vil hjælpe til i salgs området/ udleverings området. Vi havde et fint salg i julen 2017/2018, og forventer/ håber på samme succes i julen 2018/2019.
Det bliver naturligvis solgt i samarbejde med et professionelt firma. I år med andet firma, hvor vi selv har været mere med på det hele i år, fra indkøb og tilladelser med mere.
Vi har ligeledes ændret salgsstedet til hallens cafe, og skaffet sikker container til opbevaring/udlevering.
Vi søger både gengangere, og nye til at give en hjælpende hånd. Skulle det vække jeres interesse. Så kontakt endelig  Uldum Idrætsforenings fyrværkeri afd. Morten Tormod på tlf 22168018/ via facebook

Mvh Morten Tormod