Corona/Covid19

Kære alle

Vi følger Covid19 situationen tæt og efterlever selvfølgelig de regler, der bliver indført løbende. Regeringen har mandag eftermiddag forlænget perioden med skærpede tiltag til 13. april. Det betyder, at alle aktiviteter i foreningens regi fortsat er aflyst frem til 13. april.

Vi vil selvfølgelig holde jer alle opdateret løbende via Conventus, på www.uldum-if.dk og på vores Facebook side ’Uldum Idrætsforening’.

Vi forventer, at vi stadig kan afholde generalforsamling 20. april som berammet, men vi holder selvfølgelig øje med udviklingen og tilpasser os situationen.

Alle spørgsmål kan stilles til Formanden Britt Vig på 41834815/formand@uldum-if.dk eller Sekretær Naja Abildgaard på 29836519/naja_knudsen@hotmail.com