VIGTIG information om COVID-19 retningslinier i forbindelse med opstart

Kære alle Medlemmer, udvalg og bestyrelses medlemmer i UIF
VIGTIG information om COVID-19 retningslinier i forbindelse med opstart
Vigtig information omkring COVID-19 smittelister.
vi er nu godt i gang med efterår/vintersæsonen i vores forening og COVID-19 smittefaren lurer stadig, derfor er det vigtigt, at vi alle tager vores forholdsregler.
Èn ting er de fastsatte rammer med antal, afstand og rengøring, de skal selvfølgelig alle overholdes. En anden ting er registrering af alle deltagere/medlemmer fra første træning, da det kan være en vigtig brik i smitteopsporing, hvis der senere skulle vise sig, at opstå en smitte situation.
Derfor opfordrer vi på det kraftigste til, at ALLE er registreret, før de må deltage i en træning, et arrangement eller andet i UIF.
Vi ved at sæsonen er godt i gang, men grundet det stigende antal smittede over de seneste par uger, bliver vi nødt til som forening at tage vores forholdsregler. Alle skal derfor hurtigst muligt få tilmeldt sig selv eller jeres børn via Conventus.
Fremadrettet skal alle tilmelde sig via Conventus inden sæsonstart, således vi har oplysninger på alle udøvere. Der vil selvfølgelig stadig være mulighed for 2 prøvegange. dog skal der betales inden holdstart, men  pengene returneres selvfølgelig, hvis holdet ikke fungere for medlemmet.
På vegne af UIF
Lise Rasmussen