Nye regler vedrørende Covid-19

Hej alle sammen J

P.g.a. nye udmeldinger fra Statsministeriet, så kommer her et overblik over, hvad det betyder for Uldum IF.

Man kan med fordel finde den/de sportsgrene/hold, der vedkommer en selv, – derfor denne opdeling.

Petanque:
Er slut for denne sæson.

Tennis:
Fra mandag den 26/10-20 må der KUN samles 10 spillere ved banerne – HUSK afstand.
Der er her ingen krav om mundbind, da det er udendørs.

Fodbold – Ude:
Ungdom er slut for denne sæson. Med undtagelse af få hold, der spiller i vinterturnering.

Senior – Fra mandag den 26/10-20 må der KUN samles ti spillere incl. en træner. Der følger vi samme regler som i foråret.

Fodbold – Inde:
Børn til og med 21 år: Fortsætter som hidtil. Trænere skal pr. 29/10 benytte mundbind til og fra træning.

Tilskuere skal sidde på fast plads og ligeledes bruge mundbind til og fra pladsen.

Senior/oldboys +40 & +50 må pr 26/10-20 være 10 samlet incl. træner og alle skal pr. 29/10-20 bruge mundbind til og fra træning.

Badminton:
Ungdom under 21 år fortsætter som hidtil. Dog skal trænere bære mundbind til og fra træning fra den 29/10 2020.

Pr. 26/10-20 hedder det max 10 personer samlet over 21 år, og dette giver lidt udfordringer for Badminton om onsdagen. Vi afventer pt, om det gælder pr. bane, hvis der overholdes nogle afstandskrav, eller om det er 10 pr. hal, så derfor vil der komme mere info her inden mandag aften – så hold øje med mail og facebook siden. Vi gør, hvad vi kan for, at der kan spilles badminton. Alle skal pr. 29/10-20 bruge mundbind til og fra træning.

Gymnastik:
Alle børnehold kører videre som hidtil. Alle fra 12 år og op skal pr. 29/10 bære mundbind til og fra træning.

HitFit: Der må være 10 personer i salen incl. træneren indtil den 22/10 2020. Der vil blive oprettet hold på Conventus uge for uge. Dette gælder kun for i forvejen tilmeldte. HUSK at melde fra ved at tage fat i kontaktpersonen, hvis man er forhindret. Alle skal pr. 29/10 bære mundbind til og fra træning.

Step/Styrke: Der må være 10 personer i salen incl. træner indtil den 22/10 2020. Bliver delt op i to hold kl. 18:30 og 19:30. Nærmere info vil komme direkte til tilmeldte. HUSK at melde fra ved at tage fat i kontaktpersonen, hvis man er forhindret. Alle skal pr. 29/10 bære mundbind til og fra træning.

Motionsdamer: Der må være 10 personer i salen incl. træneren indtil den 22/10 2020. HUSK at melde fra ved at tage fat i udvalget, hvis man er forhindret. Alle skal pr. 29/10 bære mundbind til og fra træning

Fitness:
Da vi ikke har hold i fitness, må vi kører videre med max 10 personer, der træner af gangen. Der skal sprittes af før og efter træning og bruges eget håndklæde på maskinerne. Fra den 29/10 skal alle bære mundbind til og fra træning. Overholdes dette ikke kan bortvisning forekomme.

Volley:
Ungdom op til 12 år kører videre som hidtil. Dog skal trænere bære mundbind til og fra træning fra den 29/10.

Volley senior må pr. 26/10 max være 10 pers. incl. træner, og alle skal bære mundbind til og fra træning fra den 29/10.

Generelt til trænerne:
Vi hjælper alle trænere med at være opdateret med evt. nye retningslinjer løbende. Vi forventer alle trænere overholder alle udsendte retningslinjer og er forbilleder for alle vores deltagere. Pr. 29/10-20 til 2/1-21 kræves der mundbind til og fra træning – Alle trænere vil få udleveret en pakke af foreningen.

Husk at spritte af, holde afstand og brug den sunde fornuft.

Generelt til alle interesserede:
Tak fordi du/I læser med her, – det er meget vigtig for os som forening, at alle følger reglerne, at vi står sammen og hjælper, hvor vi kan.

Grundet smittesporing skal man tilmelde sig på vores hjemmeside www.uldum-if.dk inden opstart. Dette gælder for alle idrætsgrene.

Alle fra 12 år og op skal bære mundbind til og fra træning. Dette er gældende fra den 29/10-2/1 2021 – det vil sige ved alt ophold i lokalerne indtil påbegyndt træning.

Eventuelle tilskuere skal sidde på samme plads og sidde med næsen mod banen/samme retning.

Ovenstående er gældende fra den 26/10-20 og fire uger frem.

Overholdes reglerne ikke ser vi os også nødsaget til at skride ind. Så vis at vi kan stå sammen mod Corona.

Vi kommer med opdateringer, så snart vi har nogen. Der vil evt. komme noget pr. afdeling eller pr. hold.

På vegne af Uldum IF´s bestyrelse

Britt Vig