Opstart af Tennis.

Hej Alle.
Så starter vi stille op med Tennis KUN VOKSEN. Vi følger de regler som vi har om COVID 19.
Det står virkelig med småt, men læs det ved at zoome ind og start så gerne op med at spille tennis igen😁
OBS OBS OBS der ikke må være tilskuere.
Man må komme og spille og så direkte hjem igen. Vi ved godt at det sociale og 6. set betyder rigtig meget, men vi skal sammen opfylde Sundhedsstyrelsens krav da vi ellers skal lukke banerne ned igen. Det betyder altså, at den øl eller vand man plejer at få efter kampen ikke må nydes i klubben – endnu!
I fht reservation af banerne så må man komme og se om de er frie da klubhuset er aflåst og skal forblive låst. Altså tage chancen for nuværende! På billederne kan man se de eneste forhåndsreserverede tider.
Der er ingen fra foreningen der ønsker at være ‘håndhævere’ i det her så vi håber virkelig at i selv tager ansvars således banerne kan forblive åbne😁
I forhold til træning for børnene så afventer vi det videre udspil fra regeringen, men vi er så småt begyndt at forberede os og holder møde næste uge. Endnu er det ikke tilladt for dem at træne.
Muligvis vil der komme håndsprit i klubben men indtil da opfordrer vi til i medbringer dette eller vådservietter selv så i kan opretholde en god håndhygiejne.
Er der nogle spørgsmål til ovenstående så skriv endelig i tråden. Hvis vi er heldige vil Britt Vig Andersen, Carsten Tovborg hjælpe, Thomas Juul og Søren hjælpe med at besvare dem🧐🎾
Vi glæder os alle til at komme rigtig igang igen!