UIF Fitness

Kære medlemmer.

På mandag åbner UIF fitness igen – dog med begrænsede åbningstider og kun for medlemmer med coronapas eller mod fremvisning af negativ test max. 72 timer gammel. For at vi kan åbne, kræves det at der er bemanding i hele åbningstiden og da UIF fitness drives af frivillige og ulønnede aktive medlemmer, så vil åbningstiden være som følgende:

Mandag 16-18 og 19-21 Tirsdag 19-21 Onsdag 20-22 Torsdag 16-18 og 19-21 Fredag lukket Lørdag 9-11 Søndag lukket. (Kr. Himmelfartsdag lukket)  Der er indgang af bagdøren til fitness (den blå dør bag ved hallen ved grusparkeringen) Koderne er ikke aktive og kan ikke bruges. Der skal vises coronapas eller negativ test inden adgang til fitness. Der må max være 15 personer i fitness. Medbring selv måtte og elastik, hvis det skal bruges. De redskaber du bruger skal aftørres efter brug. Vi sørger for ekstra rengøring og afspritning af maskiner efter hver åbningstid. Der vil være et toilet åbent, men ikke mulighed for omklædning og bad.

Hvis du er over 18 år og har mulighed for at tage en coronavagt på minimum to timer en fast dag i ugen i den næste periode og er stabil og ansvarlig, så hører vi meget gerne fra dig – kontakt Rikke på sms 40573151 (du må gerne selv træne, mens du er coronavagt)

Mvh bestyrelsen i UIF Fitness.