Aktiv sommer

NUMMER
2021 10 80 6006
Tennisskole uge 27

Tennisskolen er en aktiv ferie med oplevelser, sjove udfordringer og mulighed for at få nye vennerOBS! Vi følger Sundhedsstyrelsens retningslinjer omkring Covid-19 og holder nøje øje med retningslinjer og anbefalinger. Hvis vi, mod forventning, er nødt til at aflyse, får alle naturligvis pengene retur. Så du kan trygt tilmelde dig tennisskolen.

På en tennisskole får dit barn en på opleveren med nogle aktive og lærerige dage på tennisbanen. Dygtige instruktører sørger for sjove boldlege, lærerige øvelser og spændende kampe!For 499 kr. får dit barn:

• 3 dage med tennis, hygge og fællesskab
  • Undervisning af dygtige instruktører, som brænder for tennissporten
  • Frugt og saft alle dage, samt en t-shirt, drikkedunk og diplom

Udfordringerne bliver tilpasset den enkelte spillers niveau, og der er stor fokus på at have det sjovt, mens man bliver bedre til tennis.

Kontakt

Ved spørgsmål, kontakt idrætskoordinator Thomas S. Grasbakken på tlf. 2912 3582 eller mail tsg@dgi.dk.

Du kan evt. også kontakte tennisklubbens kontaktperson, hvis oplysninger du kan finde i kolonnen til højre.