Uif Fitness

Oprettelse af fitness abonnement

Vi anbefaler altid en prøvetime inden du melder dig ind, da man skal bruge maskinerne korrekt. Derfor kontakt  Lasse Nielsen tlf. 22674289 for nærmere aftale.

1. Hvis du ikke er medlem i ULDUM IF, skal du oprette dig som medlem og tilmelde dit kreditkort under økonomi i din profil.
  2. klik her for at oprette nyt medlem.
  3. Så skal du logge af profilen.
  4. Derefter går du igen ind under indmeldelse -> UIF Fitness og tilmelder dig for 1 mdr. eller ½ års træning, så kører det hele helt automatisk fremover, indtil du selv melder fra igen.
  5. Når du er tilmeldt sender du en sms til Britt Vig Andersen på tlf. 41834815 så kommer der en kode til døren, der kan gå op til 2 dage inde man modtager koden.
  6.  Ved evt. udmeldelse, går man ind og framelder sit kreditkort under økonomi i din profil på hjemmesiden.

Bemærk: Unge under 16 år må kun træne ifølge en voksen.

KONTAKTPERSON

Britt Vig Andersen