Uldum IF - fitness menu

Uldum IF fitness, startede i maj 2014 og vores ide med det er, at der skal være plads til alle, både mor der er på barsel og den unge og den ældre der gerne vil træne. Derfor er vores pris heller ikke ret høj.
Der kan forekomme holdtræninger enkelte dage om ugen, men der er stadig plads til alle.

Vi anbefaler altid en prøvetime inden du melder dig ind, da man skal bruge maskinerne korrekt. Derfor kontakt Lasse Nielsen tlf. 22674289 for nærmere aftale. Man kan IKKE selv tage en prøvetime!

Oprettelse af fitness abonnement

1. Hvis du ikke er medlem i ULDUM IF, skal du oprette dig som medlem og tilmelde dit kreditkort under økonomi i din profil.
  2. klik her for at oprette nyt medlem.
  3. Så skal du logge af profilen.
  4. Derefter går du igen ind under Fitness->Tilmelding og tilmelder dig for 1 mdr. eller ½ års træning, så kører det hele helt automatisk fremover, indtil du selv melder fra igen.
  5. Når du er tilmeldt sender du en sms til Britt Vig Andersen på tlf. 41834815 så kommer der en kode til døren, der kan gå op til 2 dage inde man modtager koden.
  6. Ved evt. udmeldelse, går man ind og framelder sit kreditkort under økonomi i din profil på hjemmesiden.
  7. Bemærk: Unge under 16 år må kun træne ifølge en voksen.