Uldum Idrætsforening menu

Vi vil i 2022 være den bedste forening at være i som medlem, træner, forældre eller frivillig.

Det vil vi opnå i vores forening ved at have fokus på:

1. De online systemer
  2. Samarbejdet mellem bestyrelsen og udvalg

Hvad er vigtigt og hvad kommer først??

Det har vi ikke det endegyldige svar på, men giv endelig din mening, ide´, viden til kende. Vi tror på at vi sammen står stærkest og kan flytte mest.

Vi tror ikke det giver mere arbejde til de få, men nærmere mindre arbejde til de flere. Nogle ting bliver lettere og vi bliver forhåbentlig flere om de konkrete og mindre opgaver, der ligeledes bliver sat mere i orden, så det fremmer overskueligheden og viser den bedste vej til viden og beslutninger.

Husk! Har du kommentarer eller spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til mig på tlf. 41834815, så guider jeg dig gerne igennem vores hjemmeside eller finder de personer, der ved bedst.

Uldum If har ikke en forsikring, der dækker dig hvis du kommer til skade under din sportsgren. Det er din egen fritids- & Ulykkesforsikring der skal dække. Dette er gældende for både træner og udøver.

Vi ses i UIF.

Formand Britt Vig